HTML

édesanyám, nem perdül a rokka!

írások arról, miszerint nem perdül a rokka, avagy könnyed történetek akármiről, tenkezű fotókkal ellátva...

Friss topikok

Linkblog

Egy kiállítás amit láttam, meg egy, amit nem

emitales 2009.05.16. 19:20

Ma már ugyan trend szecessziórajongónak lenni és az ikea is előszeretettel árulja a klimt óriásposztereket, én nagyképűen jelenthetem, hogy gyerekkorom óta vonzódom eme stílushoz. Az úgy volt, hogy apukám szerzett egy mucha reklámplakátot, amin egy csinos, ondolált hajú néni cigarettázott, lebegő kelmében, én meg lehettem vagy 10 éves. A kép a mai napig díszíti a szobámat. Szal csakazértis elmentem ma a szépművészetibe, legalább a nosztalgia miatt. Láttam sok nő dícséretét, amolyan kőnyomtatott formában. Még mindig gyönyörűnek tartom mucha képeit, a gazdagon burjánzó növényi motívumokat, drapériákat, tincseket, a mindenütt megjelenő aranyat és mivel nőből vagyok, a nőábrázolás ilyen aspektusát. A tömegcikké válás miatt azonban már nem ájulok el tőle, meg talán összességében kicsit egysíkú volt a tárlat. Azért köszcsi, meg minden! Íme az alkony:

 

 

 

 

 

 

 

 

Amről azonban sajnos lemaradtam, az a gustave moreau kiállítás, ami egy hete fejeződött be, mint kiderült. Itten van tőle ödipusz esete a szfinxszel:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emmatales.blog.hu/api/trackback/id/tr801125478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tűzliliom 2009.05.16. 20:02:15

Tényleg guszta ez a Mucha-maca! Úgy színvilágilag mind formavilágilag. De ehelyütt méltatnám a májusi természet tomboló zöldjeit és szívfacsaró jázmin-illatfelhőit is!
süti beállítások módosítása